Čo všetko vieme opraviť?

Opraviť vieme naozaj všetko, otázka je, koľko to bude stáť?
Servis a opravy ktoré bežne robíme:

Aké mám možnosti zálohovania?

Možné spôsoby zálohovania sú rôzne, my Ti ponúkame tieto:
Cloud záloha – okamžitá – vhodná pre súbory s ktorými sa pracuje – office súbory, fotky…
Denná / týždenná záloha – vhodná pre učtovníctvo alebo rozsiahle datové systémy

Samozrejme si môžeš data zálohovať doma sám na externý disk, USB kľúč či CD/DVD média – avšak sám sa poznám – kým som nezačal využívať automatickú zálohu, tak som nevedel ktorý kľúč je kde a čo na ňom je, zbytočne som si ukladal nekonečné kvantum dát na diskoch z ktorých som už nikdy nič rozumné nedokázal poskladať, lebo zálohy boli v prípade pádu počítača akurát tak staré že som na nich musel dlhé týždne pracovať aby som ich dostal do aktuálneho stavu.

Cloud záloha znamená:

  • Všetky data máš duplicitne u nás na serveri – pre Teba niekde v „oblakoch“
  • Vieš sa k ním okamžite dostať bezpečne pomocou internetu skoro z celého sveta.
  • Ak zabudneš doma notebook, tak sa vieš dostať k svojim datam pomocou mobilu alebo webového prehliadača v kaviarni*
  • ak prídeš o svoj notebook, data ti ostanú bezpečne uložené počas obdobia kým platíš paušál
  • všetky data sú bezpečne uložené počas služby a po jej skončení bezpečne odstránené

Zálohovanie spôsobom cloud znamená, že kedykoľvek budeš na internete, tak sa ti „zosynchronizujú“ data so serverom. V praxi to znamená, že ak máš nainštalovanú službu na viacerých počítačoch pripojených na internet, tak budeš mať rovnaké súbory na každom počítači (v adresároch v ktorých chceš) hoci budú od seba stovky kilometrov ďaleko alebo budú mať rôzne operačné systémy (apple macosX, windows, iphone, android). V prípade, že si omylom prepíšeš súbor iným alebo si ho zmažeš, tak sa môžeš vrátiť podľa nastavení až 32 verzií nazad.

Denná / týždenná záloha:

  • ku dátam sa vieš dostať v prípade kolapsu systému
  • bezpečne uložené na serveri
  • vhodná najmä pre rozsiahle súborové systémy (napr. učtovníctvo)

Nutná bezpečnosť s heslom

  • nikdy nikomu nedávaj svoje heslo
  • podpora si od Teba nikdy nebude pýtať Tvoje heslo. Ak si ho od Teba bude niekto vyžadovať  v našom mene, tak nám, prosím, pošli informáciu o tom
  • Tvoje heslo by malo byť čo najzložitejšie, malo by obsahovať veľké, malé písmeno, číslo a malo by mať minimálne 10 znakov
  • nepoužívaj heslá, ktoré sú ľahko spojiteľné s Tvojou osobou (meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia…)
  • * dávaj si pozor na verejných počítačoch (v škole, internetovej kaviarni, v práci…), aby sa Tvoje heslo automaticky neuložilo
  • vždy si zvoľ možnosť neuložiť heslo do takého verejného dostupného počítača a nikdy si tam nenastav trvalé prihlásenie
  • Tvoje heslo by nemalo byť to isté, aké máš na svojom e-maile
Kontakt